Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Згідно ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" товар, куплений в Інтернет- магазині “WARMON” можна повернути протягом 14-ти календарних днів з моменту отримання товару за умови: збережений товарний вигляд. цілісне пакування від виробника. товар не підійшов за формою, габаритами, кольором, розміром. товар не має слідів експлуатації. не може бути використаний за призначенням За умови дотримання наступних умов: наданий товарний чек або видаткова накладна на придбаний товар; збережено товарний вигляд виробу та його комплектовання: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості; на товарі відсутні сліди експлуатації; в наявності оригінальна цілісна упаковка від виробника. Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок Покупця. Обмін та повернення товару неналежної якості: Покупець має право на заміну товару або повернення грошей, при виявленні істотних недоліків, які виникли за виною виробника товару, протягом гарантійного терміну (згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»). Якщо істотний недолік (згідно ст. 1 п. 12 Закону України «Про захист прав споживачів») Для товарів неналежної якості послуги доставки повернення та/або обміну сплачує Продавець. Повернення і обмін товарів здійснюється: Повернення товарів можна здійснити за адресою: 03022, ул.Васильковская, 30, Київ, Україна Для товарів належної якості послуги доставлення повернення та/або обмін товару сплачує Покупець, Для товарів неналежної якості послуги доставлення повернення та/або обміну сплачує Продавець. Кошти за повернення товару ви можете отримати: Грошові кошти (що відповідають сумі замовлення) повертаються на наданий Вами картковий рахунок банку впродовж 3-х банківських днів з моменту повернення товара. Повернення грошей здійснюється тільки за товар. Вартість доставки замовлених товарів, комісії платіжних систем та банків не компенсуються. Якщо у вас залишилися питання ви можете зв'язатися з менеджером за телефоном вказаним на сайті.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.